راهنمای سفارش

فرستادن به ایمیل چاپ مشاهده در قالب PDF
ضمن تشکر از حسن انتخاب شما مشتری عزیز، پس از بررسی خدمات مربوطه، برای کسب اطلاعات بیشتر و مشاوره فنی می توانید توسط تلفن 26110321 با کارشناسان شرکت ارتباط برقرار کنید و درصورت تمایل سفارش خود را برای ما ارسال کنید
 

دستگاه ضبط مکالمات تلفن

ضبط مکالمات تلفن

نظر سنجی

چرا کاتالوگ آنلاین را انتخاب کردید ؟
 

نکته های فروش

سعی کنید در مذاکرات زاویه خود را با مشتری 90 درجه تنظیم کنید

چنانچه شما روبروی مشتری و در زاویه 180 درجه با مشتری مذاکره کنید مانند جلسات بازجویی بیشترین فشار را به او وارد می کنید و این امکان وجود دارد که مشتری در ضمیر نا خوداگا...

05-09-1388ادامه مطلب
هرگز دانش مشتری را دست کم نگیرید

یکی از اشتباهات فاحش فروشندگان در طراحی بروشور و طراحی کاتالوگ این است که فکر می کنند مشتری در مورد محصول آنها چیزی نمیداند و آنطور با مشتری حرف می زنند یا رفتار می کن...

05-09-1388ادامه مطلب
همیشه حق با مشتری نیست

تعجب نکنید. این جمله را شنیده اید که همیشه حق با مشتری است؛ ما هم با این جمله موافقیم. اما توجه داشته باشید که گاهی مشتری بر اساس اطلاعاتی که قبلا در مورد محصول شما و یا...

05-09-1388ادامه مطلب
LiveZilla Live Help