کاتالوگ آنلاین چیست؟

کاتالوگ آنلاین به شما کمک می کند تا هزینه تولید بروشور و کاتالوگ های تبلیغاتی خود را به شدت کاهش دهید

نحوه ایجاد کاتالوگ آنلاین

کافیست فایل های کاتالوگ های طراحی شده خود را  در قالب فایل عکس و یا پی دی اف و حتی سند ورد برای ما ارسال کنید. همان روز کاتالوگ دیجیتال شما طراحی شده و منتشر می شود

بسته های کاتالوگ آنلاین

بسته های کاتالوگ آنلاین شامل بسته کاتالوگ آنلاین، بسته کاتالوگ آفلاین و بسته ویژه (آنلاین + آفلاین) می باشد

سی دی کاتالوگ

دوست ندارید به کاتالوگ هایی که برای هر کدام آنهاهزینه گرانی پرداخت کرده اید بی توجهی شود؟ از اینکه زیر پا له می شوند ناراحت هستید؟ مردم از کاتالوگ های چاپی خسته شده اند و به آنها توجه نمی کنند. بهتر است بجای کاتالوگ چاپی یک مینی سی دی ارائه دهید.

بسته کاتالوگ آنلاین و آفلاین

ما پیشنهاد می کنیم تنها با پرداخت 99هزار تومان علاوه بر کاتالوگ آنلاین، نسخه آفلاین کاتالوگ خود را دریافت کنید البته ما در این پیشنهاد تخفیف مناسبی برای شما در نشر گرفته ایم

مقالات مفید درباره طراحی بروشور و کاتالوگ آنلاین

آیا شما هم فروشنده ی دقیقه ای هستید؟

فرستادن به ایمیل چاپ مشاهده در قالب PDF
سعی کنید قبل از فروش یک دقیقه فکر کنید و از خودتان سوال کنید من کیستم؟ و چه کمکی از دستم بر می آید تا برای این مشتری انجام دهم؟ فرایند موفقیت آمیز فروش خود را در ذهن مجسم کنید و پایان موفق جلسه فروشتان را در ذهنتان تصور کنید. این کار به فروش شما کمک می کند. باور ندارید؟ کتاب فروشنده یک دقیقه ای را مطالعه کنید! ما به شما پیشنهاد می کنیم حتما قبل از طراحی کاتالوگ و یا طراحی بروشور محصول خود یک دقیقه فکر کنید! خودتان را جای مشتری بگذارید و حس کنید که با دیدن کاتالوگ آنلاین شما چه احساسی پیدا می کند؟
 

آیا از بدن خود در فروش استفاده می کنید؟

فرستادن به ایمیل چاپ مشاهده در قالب PDF
اکثر فروشندگان حرفه ای یاد می گیرند که چگونه از زبان بدن برای ارتباط برقرار کردن با مشتری استفاده کنند. کمی خم شدن به سمت مشتری نشان می دهد شما به او علاقمند هستید و تمایل دارید با او ارتباط بر قرار کنید. گره زدن دستان مشتری بروی سینه به معنای این است که شما به حریم خصوصی او وارد شده اید یا به او جسارت کردید و او در برابر شما گارد گرفته. نگاه کردن به چشمان مشتری نشانه احترام شما به اوست و یادداشت برداری از حرفهای او عمق احترام شما را میرساند. نشان دادن کف دست های شما به سمت بالا این نکته را در ذهن مشتری القا می کند که شما صادقانه حرف می زنید. در اولین فرصت کتابی در باره زبان بدن بخوانید. با استفاده از زبان بدن می توانید تشخیص دهید که چه موقع زمان ارائه کاتالوگ و بروشور به مشتری فرا رسیده و یا اصلا آیا مشتری به محصول ما علاقمند شده است؟
 

آیا از کلمات قلمبه سلمبه استفاده می کنید؟

فرستادن به ایمیل چاپ مشاهده در قالب PDF
بارها دیده ایم بعضی از فروشندگان در طراحی بروشور و طراحی کاتالوگ محصول خود از کلمات و اصطلاحاتی استفاده می کنند که مشتریان متوجه نمی شوند. این اشتباه که فکر کنید استفاده از اصطلاحات پیچیده موجب افزایش کلاس شما می شود یک اشتباه رایج و البته مهلک در فروش است. سعی کنید هم سطح و هم زبان مشتری حرف بزنید و خیلی ساده به او بگویید خرید کردن از شما چه نفعی برای او دارد و شما چه تمایزی با دیگران دارید!
 

همیشه حق با مشتری نیست

فرستادن به ایمیل چاپ مشاهده در قالب PDF
تعجب نکنید. این جمله را شنیده اید که همیشه حق با مشتری است؛ ما هم با این جمله موافقیم. اما توجه داشته باشید که گاهی مشتری بر اساس اطلاعاتی که قبلا در مورد محصول شما و یا محصول مشابه کسب کرده می خواهد خرید کند و چه بسا تصمیم او اشتباه است. از مشتری بپرسید محصول شما را برای چه می خواهد؟ اجازه بدهید در مورد نیازش سخن بگوید و خوب به حرفهایش گوش دهید. چه بسا راه کاری مناسب تر برای او وجود داشته باشد. بارها خود ما با مشتریانی برخورد کرده ایم که قصد خرید یکی از محصولات گران قیمت ما را داشته اند و وقتی متوجه نیاز آنها شده ایم راه کاری بسیار ارزان تر را به آنها پیشنهاد دادیم. بله ما به آنها گفتیم این محصول را نخرند. در واقع به ضرر فروشمان عمل کردیم. اما در دراز مدت این مشتری وفادار مبلّغ رایگان محصولات ما شد و صداقت ما سود چند برابر روز اول را برایمان به ارمغان آورد. این نکته را در نظر داشته باشید که رسالت ما در طراحی کاتالوگ و بروشور تنها متصل کردن مشتری با ماست؛ و این وظیفه ماست که تصمیم بگیریم آیا خرید محصول ما به نفع مشتری هست یا خیر؟
 

هرگز دانش مشتری را دست کم نگیرید

فرستادن به ایمیل چاپ مشاهده در قالب PDF
یکی از اشتباهات فاحش فروشندگان در طراحی بروشور و طراحی کاتالوگ این است که فکر می کنند مشتری در مورد محصول آنها چیزی نمیداند و آنطور با مشتری حرف می زنند یا رفتار می کنند که انگار او بی سواد است. چه بسا مشتری ئی که به سراغ ما آمده استاد ما باشد و ما در مقام شاگرد او باشیم. پس همیشه مشتری را موجودی هوشمند بدانید و فرض را بر این بدانید که او بهتر از شما محصول را می شناسد. هرگز فکر نکنید مشتری نمی فهمد و ما می توانیم از عدم دانش او استفاده کنیم. مشتریان امروزی بسیار هوشمند هستند؛ بطور مثال با دسترسی به اینترنت به راحتی می تواند از محصول شما و رقبای شما و مزیت ها و معایب محصول مطلع شود. پس اگر به سراغ شما آمده به او کمک کنید تا سریعتر به اطلاعات مورد نیازش دست پیدا کند. همواره توجه داشته باشید کاتالوگ و یا بروشور محصولات خود را به گونه ای طراحی کنید که صادقانه به مشتری بگوید چه منفعتی را برای او در نظر گرفته اید و تمایز شما با رقبایتان چیست.
 

سعی کنید در مذاکرات زاویه خود را با مشتری 90 درجه تنظیم کنید

فرستادن به ایمیل چاپ مشاهده در قالب PDF
چنانچه شما روبروی مشتری و در زاویه 180 درجه با مشتری مذاکره کنید مانند جلسات بازجویی بیشترین فشار را به او وارد می کنید و این امکان وجود دارد که مشتری در ضمیر نا خوداگاه خود تصور کند شما می خواهید محصولتان را به زود به او بفروشید. فراموش نکنید بهترین زاویه مذاکره با مشتری زاویه دوستانه 90درجه می باشد. همواره فاصله خود را با مشتری حفظ کنید و در تقدیم سی دی کاتالوگ و یا بروشور الکترونیکی محصولتان عجله نکنید؛ باید بهترین زمان را برای این مسئله در اواخر مذاکره پیدا کنید.
 

دستگاه ضبط مکالمات تلفن

ضبط مکالمات تلفن

نظر سنجی

چرا کاتالوگ آنلاین را انتخاب کردید ؟
 
LiveZilla Live Help