درباره ما

فرستادن به ایمیل چاپ مشاهده در قالب PDF

شرکت موج آفرینان کویر در سال 1385 به شماره 5993 در اداره ثبت شرکت ها با مسئولیت محدود به ثبت رسید.

قبل از ثبت شرکت، هر یک از اعضا در بازار در رشته برق، الکترونیک و مخابرات فعالیت می کرند و البته به موفقیت هائی دست پیدا کردند. اما ذهنیت ادامه کار در قالب شرکت ایده ای بود که بستر فعالیت را در قالب کار تیمی فراهم آورد.

ورود به بازار در قالب شرکت باعث درک رقابت شدید دنیای امروز شد. تغییر الگوی های رفتاری مصرف کننده، تغییرات اساسی نظام عرضه و تقاضا، و از همه مهمتر پیدایش سازمان تجارت جهانی باعث شده تا روش های سنتی فروش جای خود را به فرمول های جدید بازاریابی بدهند. شرکت در سمینارهای بازاریابی و کارآفرینی باعث شد تا متوجه نگرش های تجاری غلط در سیستم خود و در شعاع وسیعتر در سطح استان و کشور شویم و هر روز تلاش می کنیم تا الگوهای نوین بازاریابی را بیش از پیش جایگزین روش های سنتی فروش کنیم.

منشور اخلاقی

ما مدیران و کارکنان شرکت موج آفرینان می دانیم که دانش ما محدود است، و خوب می دانیم که باید بيشتر بدانیم؛ پس تلاش می کنیم همواره در حال آموزش باشیم.

می دانیم که کیفیت زندگی انسانها تغییر نخواهد کرد مگر کتابی مطالعه کنند، در کلاسی آموزش ببینند یا با شخصی رابطه برقرار کنند. (مثلث ان ال پی)

ما تلاش می کنیم تا هر روز بهتر با مشتری ارتباط برقرار کنیم و روشی جدیدتر برای رفع نیازهای او  پیدا کنیم تا به شعار شرکتمان نزدیکتر شویم: کیفیت یعنی کیف مشتری!

ما اعتقاد داریم تنها رضایت مشتری نیست که باعث تمایز شرکت ها در نگهداشت مشتری هایشان می شود. بلکه مشعف کردن مشتری در ارائه خدمات می توانید تا حد زیادی منجر به وفادارسازی مشتری شود. از این رو تلاش می کنیم با شرایطی متمایز و کیفیتی عالی محصولات و خدمات خود را ارائه دهیم به گونه ای که مشتریان ما بسیار متوقع باشند، تا حدی که شرکت های رقیب نتوانند توقع آنها را براورده سازند.

ما همواره آماده پذیرش انتقاد از سوی مشتریان هستیم و تلاش می کنیم محصولات خود را متناسب با نیاز آنها ارائه دهیم.

ما اعتقاد داریم مشتری علاوه بر هزینه مالی که برای بدست آوردن محصولات ما متحمل می شود، هزینه زمانی و هزینه روانی پرداخت می کند؛ پس تلاش می کنیم برای او اطمینان خاطر ایجاد کنیم و ترس های قبل از خرید را کاهش دهیم و محصول را در کمترین زمان ممکن بدست او برسانیم.

 

محیط کار

داشتن محیط کار مناسب برای رسیدن به این اهداف ضروری است. از این رو، اگر وارد شرکت شوید کارمندان شرکت را می بینید که هر کدام پشت کامپیوترهای خود سخت مشغول کارند. مدیر فروش مشغول ارائه توضیحات به مشتری پشت تلفن و مهندسین طراحی به دنبال بروز رسانی نسخه امنیتی سرور و مدیر داخلی به هماهنگی امور مشغول است. ممکن است برای مشاوره آمده باشید، شاید هم آمدید که از همکاران ما باشید. لحن صمیمانه مدیرعامل و مغناطیس ارتباطات او اولین چیزی است که باعث می شود احساس آرامش کنید. جمعه ها با اینکه در منزل خیلی خوش می گذرد اما همه دلشان برای شرکت تنگ می شود.‌‌
 

دستگاه ضبط مکالمات تلفن

ضبط مکالمات تلفن

نظر سنجی

چرا کاتالوگ آنلاین را انتخاب کردید ؟
 

نکته های فروش

سعی کنید در مذاکرات زاویه خود را با مشتری 90 درجه تنظیم کنید

چنانچه شما روبروی مشتری و در زاویه 180 درجه با مشتری مذاکره کنید مانند جلسات بازجویی بیشترین فشار را به او وارد می کنید و این امکان وجود دارد که مشتری در ضمیر نا خوداگا...

05-09-1388ادامه مطلب
هرگز دانش مشتری را دست کم نگیرید

یکی از اشتباهات فاحش فروشندگان در طراحی بروشور و طراحی کاتالوگ این است که فکر می کنند مشتری در مورد محصول آنها چیزی نمیداند و آنطور با مشتری حرف می زنند یا رفتار می کن...

05-09-1388ادامه مطلب
همیشه حق با مشتری نیست

تعجب نکنید. این جمله را شنیده اید که همیشه حق با مشتری است؛ ما هم با این جمله موافقیم. اما توجه داشته باشید که گاهی مشتری بر اساس اطلاعاتی که قبلا در مورد محصول شما و یا...

05-09-1388ادامه مطلب
LiveZilla Live Help